گروه سرود

مربی : محمد صالح نکوئی سامانی

گروه سرود

مربی : محمد صالح نکوئی سامانی

سرود بچه های ایران

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۴۲ ق.ظ

« متن سرود بچه های ایران » 

ما بچه های ایران / فرزند خاک شیران
 این مرز پر گهر را / دوست داریم از دل و جان
در قلب مردم ما / یک آسمان سخاوت
مهر ومحبت و عشق / جاریست در دالشان
آری چنین است زندگی / در خاک پاک ایران 
وطن . یعنی . روح من وطن . یعنی . عشق من
می سازمت . با دست خود ای بهتر از . جان من
وطن . یعنی . روح من وطن . یعنی . عشق من
می سازمت . با دست خود ای بهتر از . جان من
ما وام دار عشقیم / در محضر شهیدان 
 آنان که جان شیرین / کردند نثار ایران
فردای این گلستان / روشن تر از همیشه 
 با همت وتالش / ما بچه های ایران
ایران ایران ایران
ما بچه های ایران / فرزند خاک شیران
این مرز پر گهر را / دوست داریم از دل و جان
در قلب مردم ما / یک آسمان سخاوت
مهر ومحبت و عشق / جاریست در دالشان
آری چنین است زندگی / در خاک پاک ایران
وطن . یعنی . روح من وطن . یعنی . عشق من
می سازمت . با دست خود ای بهتر از . جان من
وطن . یعنی . روح من وطن . یعنی . عشق من
می سازمت . با دست خود ای بهتر از . جان من
وطن . یعنی . عشق من

گروه سرود دبیرستان معارف شهرستان سامان

گروه سرود دبیرستان معارف سامان 

مربی : محمد صالح نکوئی سامانی 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی